Rozhovor s Aničkou B.

Ahoj všichni,
Jak jste si podle názvu mohli všimnout, dneska bude řeč o nastávající generaci Youtuberek a konkrétně o Aničce B...
Aničce je 13 let a na YT už nějakou tu dobu natáčí a jelikož já už se třemi youtuberkami rozhovor dělala, konkrétně s LooksbySabbi, Lucy Channel a Maggí Payne tak teď jsem se zase rozhodla tuhle sérii rozhovorů obnovit. Ale dost kecání a vrhneme se rovnou na rozhovor:)

1. Jak ses k YT dostala? Asi normálně jako každý člověk, který chce poslouhat písničky (v tý době) Emotikona grin
Přesně jsem YouTube objevila,když mi bylo 9-10 let (rok 2011-2012), když jsem chtěla poslouchat online písničky a někdy jsem se i koukala na návody, jak tancovat Emotikona grin třeba : https://www.youtube.com/watch?v=hj3OqMzNin4

2. Inspirovala tě nějaká youtuberka/youtuber? Ano a inspirují mne hlavně ty zahraniční

3. jaký byl tvůj YT cíl?  Žádný jsem neměla

4. Jaký je teď tcůj YT cíl? Byla bych ráda, kdybych na YouTube měla dobrou komunitu

5. Jaký je tvůj oblíbený youtuber a youtuberka? Nemám oblíbenou Youtuberku/Youtubera

6.Jaké jídlo máš nejraději? Asi před týdnem jsem ujížděla na kuskusu Emotikona grin A teď újíždím na přesnídávkách v sáčku :DD (smile)

7. Líbí se ti některý z Youtuberů? Ano a je jich celkem hodně 8. Jakým klukům dáváš přednost?:) 8. Musí být milý, důvěří a celkově aby měl nejaké ty dobré vlastnosti, nesmí se přetvařovat a musí na mne nějak 'zapůsobit8. Musí být milý, důvěří a celkově aby měl nejaké ty dobré vlastnosti, nesmí se přetvařovat a musí na mne nějak 'źapůsobit'. )

dou

 

Tak


Emotikona grin

7. Líbí se ti některý z Youtuberů?

8. Jakým klukům dáváš přednost?:) Musí být milý, důvěří a celkově aby měl nejaké ty dobré vlastnosti, nesmí se přetvařovat a musí na mne nějak 'źapůsobit''Emotikona grin

8. Musí být milý, důvěří a celkově aby měl nejaké ty dobré vlastnosti, nesmí se přetvařovat a musí na mne nějak 'źapůsobit''Emotikona grin