RECENZE: Náramky pro Radost

Ahoj všichni,
Já vás vítám ui nového příspěvku a toto bude 1. recenze na mém blogu. Spolupracovala jsem s jedním, řekla bych "Facebookovým e-shopem" , který se jmenuje: Náramky pro Radost (odkaz bude dole pod příspěvkem) a teď vám o tom něco povím. Řeknu vám prostě pár takových faktorů, pro a proti a tak nějak to schrnu! :)

Abych pravdu řekla, komunikace byla úplně v pohodě. Více méně do hodiny jsem měla každou odpověď kterou jsem potřebovala. A přesnou ukázkou toho je, že abychom se domluvili, tak nám stačil pouze jeden den a 7 zpráv :D!Opravdu, ta komunikace byla suprová a u tohoto faktoru nemám co vytknout!
Dál bych zmínila třeba rozmanitost korálků, ikdyž jsem tento náramek si nevybírala sama ale slečna mi ho udělala, ale nabízela mi mnoho korálků, a říkám vám že opravdu je z čeho vybírat! Ceny jsou také moc příznivé, a dodací lhůta je také dobrá, slečna to posílala ve čtvtek večer, a přišlo to v pondělí! :) A co se týče způsobu dopravy, tak to je zcela na vás, já jsem si vybrala způsob normálně nedoporučeně za 13Kč v normální obálce A6, a přišlo to úplně v pořádku! Ale pokud byste si chtěli být 100% jisti, že se s tím nic nestane, tak se slečny zeptejte, a možná to půjde poslat i nějak doporučeně! Co se týče platby a všeho okolo tohoto tématu, tak to nevím, takže se mě na to prosím neptejte, jelikož jsem to měla jako spolupráci. Ale myslím si že je to pouze přes účet. Teď se vrhneme asi na kvalitu náramku. Já jsem s tím náramkem co mi přišel úplně maximálně spokojená, je opravdu takový rozmanitý a má nápad, protože je v něm obsaženo mnoho rozdílných a zajímavých komponentů, což myslím že je velké +. Kvalita náramku je v pohodě, náramek je univerzální velikosti, ale pokud nemáte nějakou špekonskou ruku tak vám určitě sedne, mně úplně v pohodě! Abych to nějak schrnula, celá tato spolupráce se mi moc líbila, protože byla super-rychlá komunikace, doprava a vše okolo toho, a věřím že i vy se inspirujete a něco si na tomto suprovém e-shopu obejdnáte! A tady ještě pár fotek :




Doufám že se vám tato recenze líbila, a že i vy se inspirujete!
Looksbystep ♥

Náramky pro Radost: https://www.facebook.com/pages/N%C3%A1ramky-pro-Radost/402556463247568

PS: !!!!Obrázky nekopírovat!!!!