Levná dámská móda

Ahoj všichni,
Vítám vás u dalšího mini příspěvku a toto bude o dalším "facebookovém eshopu" který se jmenuje Levná dámská móda. Tento eshop nabízí skoro absolutně vše, věci od A do Z. Najdete zde šaty, plavky, trička ale také džíny, boty, bižuterii ale také hodinky, pyžama, chlupaté vesty a mnoho dalších stylových kousků. Eshop vyniká absolutně špičkovou komunikací, slečna reaguje prakticky hned, odpověď máte maximálně do 1 dne. Sortiment zboží, což je další odrážka na kterou se musíme zaměřit je také úžasný, jak už jsem zmiňovala, najdete zde skoro vše. Co se týče např. bižuterie (kterou jsem si sama objednávala), tak tu si můžete objednat, z eBay, aliexpressu a podobných nekvalitních asijských serverů tento eshop nenakupuje, ale i přesto tam mají spoustu podobných věcí, ale samozřejmě daleko větší kvality. Takže pokud máte na eBay vyhlídlí nějaký kousek, nezoufejte, stačí slečně zaslat foto a ona se vám co nejvíce pokusí vyhovět. Doprava a vše okolo toho, na to se mě prosím neptejte, protože to nevím ale slečna se vám zase pokusí vyhovět, vše závisí na domluvě :) Já jsem se vším úplně maximálně spokojená, hlavně se těším na den, kdy mi to co jsem si objednala příjde, a vy se můžete těšit taky, protože bude recenze :) Takže to by bylo asi všechno co jsem vám prozatím chtěla a můžu povědět..
https://www.facebook.com/levnadamskamoda

Looksbystep♥