#2 Tipy od Step

Ahoj všichni,
Vítám vás u nového příspěvku, a toto bude druhý díl čili #2 Tipy od Step. Jelikož je už slunné počasí rozhodla jsem se tento díl trošku tomu přispůsobit, a proto tento díl bude zaměřený na trička, halenky a šortky. Ještě jedna poznámka, všechny produkty ,které budou zmíňeny jsou z "facebookového eshopu" Sirena fashion- Luxusní levná móda.

1. Šortky

2. Šortky

3. Tričko

4. Halenka


Tyto 4 produkty jsem vybrala kvůli tomu že mě moc zaujaly. 1.šortky jsou moc pěkné, a připomínají mi trošku produkty které prodává asijský eshop Sheinside, který je dražší, ale omyl tyto šortky zakoupíte okolo 300-350 Kč. :)¨2.šortky mě zaujali úplostí a vysokým pasem, tričko díky výřezu na zádech který připomíná křídla a halenka hlavně díky nádhernému krajkovému vzoru, a to že halenka má vyřízlá ramena, jakoby.. :)

Doufám že se vám i tento díl Tipů od Step líbil, a v nejbližší době se těšte na další, jinak všechny zmíněné produkty naleznete na eshopu Sirena fashion- Luxusní levná móda.

ČUSÍK
Looksbystep ♥

eshop: https://www.facebook.com/pages/Sirena-Fashion-Luxusn%C3%AD-levn%C3%A1-m%C3%B3da/815371495192400?fref=ts