Ukaž to NEJ!

Ahoj krásky, trošku jsem se zamilovala do příspěvků s kosmetickou tématikou, a proto tu máme další takový příspěvek. Dneska to bude ukaž to NEJ tag, což jsem viděla u Petry Lovely Hair a GettheLouk a dosti mě to zaujalo, a tudíž jsem se rozhodla, že právě toto bude další příspěvek na mém blogu. :) Zkrátila jsem si to na 10 značek, protože 30 značek kosmetiky bych asi nezvládla, jak časově, tak s ohledem na délku článku! :) Jdeme na to! :)

1. Dermacol
 Za mě je to asi tento krajkový pudr, který si chválím nejen já. :) Ikdyž dermacol je suprová značka, jak pudry, makeupy, tak korektory a báze, zkrátka by se toho dalo vyjmenovat hooodně :)

2. Rimmel
 U rimmelu jsou to pro mě tyto dva produkty, řasenka s krásnou vůní okurky wake me up a korektor Match perfection :) Rimmel je taktéž značka, u které bych mohla toho vyjmenovat tuny a tuny, ale mohu jen 2 produkty, bohužel.. :/

3. Avon
Avon je pro mě značkou, kterou rozhodně nevyhledávám. Občas zabrousím na nějaký lesk, rtěnku ale do věcí typu makeup se raději nepouštím. Jediné co mě se od této značky líbí jsou laky na nehty, sprchové gely, šampony apod. Mně se celkově nelíbí moc jejich způsob prodeje a proto nemám potřebu zde nakupovat! :)

4. Benefit
Benefit je značka, u které si nedokážu vybrat, ale jelikož musím, tak musím. A jsem vybrala pudr hello flawless a bronzer hoola, protože to jsou podle mě takové ty high produkty, ikdyž bych sem ráda přidala i gimme brow a další.

5. Maybelline
 Maybelline u mě vede se svojí Fit me řadou, která je naprosto úžasná a já jí nemám co vytknout. :)

6. Too faced
 Další značkou je Too Faced a co si budem nalhávat, tady bych si opět vybrala snad cokoli♥. Ale jelikož já nejsem na stíny apod., přestože jejich paletky jsou opravdu úžasné, vybrala jsem něco na tváře a to konkrétně tyto srdíčkové tvářenky a bronzer :)

7. Essence
Značka essence, no, tady to bylo taky těžké, ale zvolila jsem jejich rtěnky, které za tu cenu jsou absolutní TOPovka a gel na obočí "Make me brow", který se dá srovnávat s benefitím "Gimme brow", ale samozřejmě ta kvalita je trochu někde jinde. Za tu cenu mi to ale přijde pořád super :)

8. Catrice
Catrice no, já si myslím, že každému se hnedka vybaví korektory, které tu samozřejmě mám zařazené, ale také mě velice zaujal pudr "Prime and Fine", který určitě stojí za to vyzkoušet! :)

9. Miss sporty
Další značkou je Miss sporty a to je zase taková značka, která u mě rozhodně moc nepanuje. Laky na nehty to je určitě věc která mě na miss sporty baví a kterou oni umí, ale tím to podle mě hasne. Řasenky, tvářenky, bronzery, korektory, to je většinou tragédie, akorát snad pudr So clear není zas tak špatný :)

10. Sleek
 Když se řekne sleek, pro mě je to absolutně hned tato paletka. Já na ní nedám dopustit. Mě přijde že tu cenu je to ještě víc, než bychom si přáli, což určitě není na škodu! :)

Toto by bylo pro dnešek vše, já doufám že se vám tento příspěvek líbil a zase u dalšiho....
Ahoooj♥