Tag : Too much information

Ahoj všichni,
Já vás vítám zase u dalšího TAGu a tenhle TAG se jmenuje Too much information, a jak z názvu můžete vyčíst dnes těch informací bude až,až tak se teď tomu okecávání vyhneme, jdeme na to!
 

1.) Co máš na sobě?
Růžové tričko s dlouhým rukávem z C&A, a šedé kalhoty z Kik.
 
2.) Byla jsi někdy zamilovaná?
Nějak výrazně ne.
 
3.) Měla jsi někdy špatný rozchod?
Neměla, jelikož jsem ani nikdy žádný rozhod neměla! :)
 
4.) Kolik měříš?
159cm
 
5.) Kolik vážíš?
55kg
 
6.) Nějaké tetování?
Nemám a žádné ani nechci.
 
7.) Nějaký pearcing?
Nemám žádný piercing, a ani žádný v budoucnu neplánuju.
 
8.) Oblíbený pár ze seriálu?
Abych se přiznala na TV moc nekoukám a už vůbec ne na seriáli takže nevím. ://
   
9.) Oblíbený seriál?
Jak jsem říkala na seriáli nekoukám. :(
 
10.) Oblíbený skupina?
Kdysi jsem milovala One Direction ale teď někoho oblíbeného vyloženě nemám.
 
11.) Něco co ti chybí?
Nic závažného.
 
12.) Oblíbená píseň?
Opravdu nevím ale asi Cody Brown- Pretty brown eyes.

13.) Jak jsi stará?
14let.
 
14.) Znamení zvěrokruhu?
Ryba
 
15.) Jak by měl vypadat tvůj ideální partner?
Samozřejmě hezký, sympatický, smysl pro humor. :D
 
16.) Oblíbený citát?
Oblíbený nemám ale tenhle se mi vážně líbí:
"Slavná osobnost je člověk který celý život dělal vše proto aby se stlat slavným, a teď nosí tmavé brýle aby ho nikdo nepoznal".
 
17.) Oblíbený herec?
Nemám.
 
18.) Oblíbená barva?
Asi nemám ale hodně se mi líbí Mind green a světlounce růžová, bílá.
 
19.) Hlasitá nebo tichá hudba?
No, většinou hlasitá.
 
20.) Kam jdeš, když seš smutná?
Když jsem smutná tak jdu buď na záchod nebo do koupelny, tam se vybrečím a je to OK. :D
 
21.) Jak dlouho jsi ve sprše?
Jak kdy. Ale já mám hrozně ráda když na mě teče ta teplá voda takže já tam většinou strávím min.10 min.
 
22.) Jak dlouho ti trvá se připravit do práce?
Do práce nechodím ale do školy se připravuji cca 30min.
 
23.) Už ses někdy prala?
S bráchou se ještě "peru" pořád a jinak hodně ve školce, ale to bylo spíš z obrany, né že bych útočila!! :DDD
 
24.) Co se ti na chlapech líbí?
Každý chlap má specifické vlastnosti. Ale určitě oceňuji smysl pro humor, inteligenci atd.
 
25.) Co se ti na chlapech naopak nelíbí?
Nelíbí se mi na nic když ze sebe dělají frajera s ulízanou patkou a když mají něco udělat tak se třesou jak v -50 stupních..
 
26.) Proč blogguješ?
Protože mě to baví.
 
27.) Obavy?
Že stratím někoho blízkého :O
 
28.) Poslední věc, která tě rozbrečela?
Zrovna včera když mi rodiče zakázali píchnout si 2 dirku do ucha.. :(
 
29.) Komu jsi naposledy řekla, že ho miluješ?
Ve školce.. :DD
 
30.) Význam tvého jména na blogu?
Looks -viděla jsem to u jedné youtuberky
By - to proto že je to jako moje
Step - to jsem si vymyslela z mého křestního jména
31.) Poslední knížka, kterou jsi četla?
Lola Rose
 
32.) Knížka, kterou momentálně čteš?
Bílý tesák (povinná četba). :DD
 
33.) Poslední seriál, který jsi sledovala?
Nesleduji, ale každé ráno dávají na Déčku "Hodně štěstí, Charlie" :DD
 
34.) Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Před chvíli s bráchou.
 
35.) Jaký je vztah mezi tebou a osobou se kterou jsi naposledy mluvila?
Brácha, je v poho.
 
36.) Oblíbené jídlo?
Těstoviny se sýrovou omáčkou. :))
 
37.) Místo, které chceš navštívit?
Těch je hodně např. Malorka, Barcelona atd.
 
38.) Poslední místo, kde jsi byla?
Ve vesnici kde bydlí moje babička.
 
39.) Jsi zamilovaná?
Ne.
40.) Koho jsi naposledy políbila?
Moji babičku když měla narozeniny! :* :DD
 
41.) Kdy ses naposledy urazila?
Včera, když mi rodiče zakázali 2 dirku do ucha. :((
 
42.) Oblíbená příchuť sladkostí?
Tutti Frutti. :O :D)
 
43.) Hraješ na nějaký hudební nástroj?
Hrávala jsem na kytaru a flétnu.
 
44.) Oblíbený šperk?
Nemám.
 
45.) Poslední sport, který jsi hrála?
Tenis
 
46.) Poslední píseň, kterou sis zpívala?
Nezpívám písničky, jelikož je ani moc neposlouchám..
 
47.) Oblíbená soc. síť?
Facebook
 
48.) Už jsi někdy použila?
Ano používám ho.
49.) Koho jsi naposledy objala?
Babičku.
 
50.) Kdo další by měl udělat tento tag?
Určitě kdokoli, akorád je trošku na dýl.. :DD (napište do komentářů).

Tohle bylo všechno doufám že se vám to líbilo tak PÁČKO!!

Looksbystep