TAG-Co kdyby...

Ahoj všichni,
Než začne vlna s recenzí náramků BEADS apod., tak jsem si pro vás připravila TAG! Tenhle TAG má jméno Co kdyby... Sice nemám slovo kdyby ráda, protože kdyby jsou chyby, ale docela se mi zalíbil a tak jsem se rozhodla vám těch pár zajímavých otázek zodpovědět! :) Jdeme na to!!!
 

- Co kdyby, jsi byla na jeden den mužem?
No, jelikož jsem v té roli nikdy nebyla, tak úplně nevím ale, samozřejmě bych seděla u té TV a pila asi jako každý chlap pivo. Válela bych se na gauči, pak bych chviličku posilovala, cvičila atd.!
 
- Co kdyby, jsi měla jenom jedno přání?
To opravdu nevím, když to přání je pouze jedno, ale uskromním se! :) No, já bych byla opravdu šťastná kdyby byli šťastní všichni ostaní, byli zdrávi :)
 
- Co kdyby, jsi si mohla vybrat v jaké době by jsi chtěla žít?
Byla bych ráda v době kdy se nekrade, nelíčí se holky od 11let, kdy by byli všichni štastni ! :)
 
- Co kdyby, jsi si mohla vybrat jak budeš vypadat?
Já jsem se svojí podobou celkem spokojená, a i kdyby ne, už jsem si zvykla. Akorád trošku hubenější?! :DD
 
- Co kdyby, jsi si mohla zakázat jednu věc na světě?
Zakázala bych pití alkoholu a kouření cigaret!

- Co kdyby, jsi na týden mohla být celebritou?
Co mě asi první napadlo je, že bych všechny své peníze utratila za hadříky, jelikož je tak zbožňuju!!! Už bych se nemusela koukat na ceny jestli to stojí 100 nebo 1500, bylo by mi to jedno, to by byla krása! Už vidím jak vykoupím celé to H&M, Mango, New Yorker apod.! :)
 
- Co kdyby, jsi mohla být zvířetem?
To je hodně těžký si rozmyslet, každé zvíře má výhodu i nevýhodu, kdybych byla ptákem, mohla bych si létat kam bych chtěla a jednoho dne by mě myslivec zastřelil, kdybych byla třeba králík mohla bych jíst každý den mrkev, děti by mě hladily a jednoho dne bych stejně skončila na talíři! To je pak těžký!!
 
-Co kdyby, jsi mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?
Toho je hodně. Hawaii, Irsko, Nizozemsko,Rumunsko....
 
- Co kdyby, jsi uměla číst myšlenky?
Já bych ani nechtěla. Každý ví, jak na tom pak ty věštkyně skončí, podívejte se na Jolandu, je toho plnej YouTube!!! :DD
 
- Co kdyby, jsi si mohla vybrat jekékoliv povolání?
Moc jsem o tom nepřemýšlela, mám ještě dost času, ale třeba kadeřnice.. :)
 
-Co kdyby, jsi měla rok prázdnin?
No, o tom si můžu nechat jen snít. Ale stejně si myslím že bych se nudila! Ale jinak bych co to půjde cestovala!!
 
- Co kdyby, jsi si mohla vzít na dovolenou jenom tři věci?
Rodinu, peníze, a jídlo!! :)
 
- Co kdyby, jsi se mohla zbavit jedné tvojí zlé vlastnosti?
Podle mě, není to až taková jako vlastnost, ale štve mě to že přes celý den moc nejím (což pro mě jen prospěje), ale pak se narvu v  9 večer!! :DDD
 
- Co kdyby, jsi si mohla koupit cokoliv na světě?
Koupila bych si baráček, psa, bazén a byla bych spokojená! :)

Doufám že se vám tento TAG apoň trochu líbil, a u dalšího příspěvku (dost možná recenze) zase:
Páááá
LOOKSBYSTEP