Sirena Fashion - Luxusní levná móda

Ahoj všichi,
Dnes se bude tento příspěvek zaměřovat na "facebookový e-shop", který se jmenuje Sirena Fashion - Luxusní levná móda :). Na tento úchvatný eshop jsem jen tak omylem narazila a jsem za to hodně ráda, protože tu mají spoustu zajímavých věciček! Tento článek jsem se rozhodla udělat jako inspiraci pro vás, abyste věděli že existují i jiné obchody, e-shopy než jen ebay, aliexpress, newdress, CNdirect a další podobné asijské eshopy. A také proto abyste trošku poznali sortiment zboží. Jelikož je léto, a už se blíží čas koupání, opalování a čas nošení šatiček, tak právě proto jsem si pro vás připravila ukázky šatů, které na zmíněném eshopu nabízejí. Jdeme na to!


1. Něco odvážnějšího:

Když jsem uviděla tyto šaty naprosto mě to okouzlilo. Tyto šaty nijak nevynikají a nejsou nějaké extravagantní apod., ale zvláštnost těchto šatů a to co je na nich to nejzajímavější je výstřih na zádech a zvláštní výstřih na hrudi. Vlastně jsou to takové skater šaty, které oživují hlavně ty zajímavé výstřihy a krajka. Tyto šaty seženete na e-shopu ve čtyřechvelikostech S,M,L,XL, mají objednací číslo #066 a stojí 300Kč.

2. Něco decentnějšího:

Tyto šaty jsou vlastně ukázka toho že existují i decentnější ale přesto zajímavé šaty. Bez límečku a rukávků by to nebylo ono, protože právě toto dělá tyto šaty zajímavými. Podle mě se hodí jak do práce, tak na běžné nošení do školy, jak pro 30 letou paní tak i tak pro 15 letou slečnu. Tyto šaty seženete na zmíněném eshopu v jedné univerzální velikosti (rozměry najdete na eshopu v komentářích), mají objednávací kód #008 a stojí 850Kč.

3. Něco dlouhého na ples:

Teď se přesouváme na kategotii plesových šatů a nejdříve vám přestavím tuto variantu a to jsou dlouhé plesové šaty. Na eshopu jich mají více ale tyto mi pro vás přišli takové více zajímavé, tak proto jsem vybrala zrovna tyto. Příjdou mi ideální jak do tanečních tak i na maturitní ples. Jsou v nádherné narůžověle béžové barvičce, která působí moc pěkně. Tyto šatičky seženete na eshopu ve čtyřech velikostech S,M,L,XL , mají objednávací kód #015 a stojí 800Kč.

4. Něco krátkého na ples:

A tohle je druhá varianta a to jsou krátké plesové šaty. Tyhle jsou v moc pěkné tmavo růžové barvičce, která je momentálně dost populární. Myslím si že jsou úplně ideální někam do společnosti, kde s těmito šaty určitě zazáříte :) Na eshopu je mají zase ve čtyřech velikostech S,M,L,XL, mají objednávací číslo #136 a stojí 370Kč, což je za takovéto úžasné šaty jak do společnosti, na ples úplně úžasné..

A jelikož šaty potřebují také nějak zvýraznit, k tomu nám dobře poslouží šperky a konkrétně náhrdelníky. Vybrala jsem pro vás z eshopu dva, jeden takový decentnější univerzální a druhý masivní.

1. Decentní:

Toto je příklad takového univerzálnějšího náhrdelníku,  který se určitě nemusíte bát na sebe vzít. Má objednací číslo #097 a zakoupit ho můžete za pouhých 160Kč.

2. Masivní

Tohle je zase trošku jiná kategorie náhrdelníků :D, někomu se tento bude líbit někomu ne, ale myslím si že na oživení nějakéhých obyčejných šatiček nebo nejakého topu je to ideální. Rozhodně bych s tímto náhrdelníkem nedoplňovala nějaký moc barvený outfit, spíše nějaký obyčejný, protože tento náhrdelník ho rozhodně oživí :) Na eshopu ho objednáte s číslem #073 a bude vás to stát pouze 230Kč což je za takovýto masivní náhrdelník hodně, hodně dobrá cena.

Toto by byla taková inspiračka, která se teď bude min. 4x měsíčně opakovat. Doufám že jste se i vy inspirovali! :) A u dalšé inspiračky zase přístě! :)

Looksbystep♥