Rozhovor s Nikolka07

 Ahoj všichni, dnešní příspěvek se bude věnovat talentované youtuberce, která vystupuje pod jménem Nikolka07 :) Díky tomu, že byla Nikol milá a ochotná, poskytla mi rozhovor, který máte právě zde:

1. Nejdříve se trošku představ:

Ahoj, mé jméno je Nikol Martínková. Je mi 15 let a už rok a půl točím na Youtube pod přezdívkou Nikolka07!

2. Co nebo kdo tě k YouTube přivedl?

Přivedla jsem se do toho, dá se říci sama. Dlouho jsem sledovala Teri, Makynu a nikdy mě nenapadlo to zkusit, i když mě to lákalo. A tak jednoho dne jsem popadla foťák, postavila knížky a točila jsem. Bylo to otřesné. :D

3. Jak dlouho se tomu již věnuješ? 

Jak jsem už na začátku říkala jeden a půl roku. Kanál jsem si založila v červenci 2014 a točila jsem až od prosince/ledna 2014/2015. Já vím, je to trošičku zamotané. :D :)

4. Co tě v tvém zájmu, čili YouTube baví nejvíce a co naopak tě dokáže pěkně vytočit? 

Baví mě to, že každým videem se mohu posunout dál, mohu se v tom vylepšovat a seznamovat se s novými lidmi, zkoušet spolupracovat s e-shopama i značkama. Ale na druhou stranu mě nebaví číst ošklivé a většinou nesmyslné hate komentáře. Nejhorší na tom je, že nikdo z nich neví jaká doopravdy jsem, protože se mnou nikdy žádný čas nestrávili.. :/ A to mě pak dost mrzí.

5. Ovlivnil, změnil tě YouTube?

Jak v čem. Všichni si myslí že jsem kdo ví jak sebejistá, jen realita je taková že z urážek si dělám hlavu a dokážu se nad tím i rozbrečet. Je to jak kdy, podle nálady. :D Na druhou stranu jsem ráda že to tak je, člověk by si měl uvědomit že nikdo není dokonalý, ani on sám. Každý by se měl naučit snášet kritiku. :)

6. Máš nějaké oblíbené YouTubery či YouTuberky, ať už jsou z Čech nebo ciziny?

 To tedy mám z česka to je Camie, NotSoFunnyAny, ViralBrother Erik a Domisha nebo Hanneton Monde, z německa to je Julia Beautx a z anglicky mluvících to je VladTeeVee, CloeCouture a nebo Aspyn + Parker <3 Jsou skvělí a věřím, že si každý alespoň jednoho zamilujete. :)

7. Jaký názor máš na dnešní YouTube scénu? 

Já to nějak neřeším, s Youtubery nespolupracuji. Ale někteří se k sobě vážně, moc hezky nechovají. Ale je to tak bohužel všude.. Ve škole, v telivizi, ve světě VIP. Nikdo nikdy nebude spokojený ani milovaný.. :) :O

8. Kdybys měla možnost něco v dnešním YouTube světě změnit, co by to bylo? 

Kdyby byla možnost zrušit anonymní účty, hned bych to udělala. Aby jsme věděli kdo nám ubližuje a škodí, a kdo nás podporuje a má rád. <3

9. Jakým směrem se chceš řídit a co do budoucna plánuješ? :)

Pořád něco plánuju. Ale po prázdninách bohužel.. Netuším jak to bude dál, jelikož budu na intru a celkově vše bude těžší. No, sami uvidíte. Nechci o kanál přijít, ale zase nechci abych byla až moc aktivní. Ale věřte mi nebo ne - mám vás moc ráda a i kdyby se stalo cokoliv, Youtube je Youtube a radši běžte ven a nemarněte čas koukáním na videa. Čas strávený s přáteli a rodinou, vám už nikdy nic jiného nenahradí! :) :* <3

A jsme u konce :) Tímto bych Nikol chtěla strašně moc poděkovat a přeji ji mnoho štěstí jak v youtube světě, tak v realném životě:)


Looksbystep