Rozhovor s Meggí Payne

Ahoj všichni,
Já vás po dlouhé době vítám u nového příspěvku a dnes to hned bude rozhovor. A to s milou slečnou která se na YT jmenuje Meggí Payne. Nebudu to zdržovat, jdeme na to!

1. Kdy si začala natáčet, co tě k tomu přivedlo?
Hele na tuhle otázku se mě ptá hodně lidí, a nikdy na to neznám odpověď.. Vůůbec nevím, nějak to na mě přišlo.. a bylo to myslím někdy v září 2013 :)
2. Jaká je tvá oblíbená youtuberka v ČR?
Nemám asi nejoblibenější youtuberku, ale youtubera Denise Kubíka, toho mám moc ráda, ale Teri Blitzen mám taky ráda:-)
3. Kolik odběratel si chtěla mít když si začínala?
Hrozně jsem skákala do nebe za 50, a 100 byl cíl a teď? 9000!! to ne!!:D to je hrozně krásný!
4.S jakou youtuberkou (třeba i zahraniční) by ses v budoucnu chtěla setkat?
Vania Fernandes, je to moje hodně oblíbená youtuberka, a určitě se Zoellou. a nebo i s Raphelem Gomesem- ale to je kluk:)) a pak s Teri a s Jull.. :)
5. Máš ještě nějaký nesplněný cíl?

Mám 100 000 subs na mém youtube kanále:)
6. Jakou destinaci by jsi chtěla navštívit?
Určitě Miami, s kámošem si to plánujeme, no nevím:D plánuje si tam postavit barák na Miami Beach:D a Amerika a Paříž
7. Od kolika let se maluješ?
Jelikož mám ekzém, tak nic moc malování ani neznám, ale asi tak od 12? řasenka..:)- abych ti na to odpověděla:)
8. Setkala ses někdy se svými fanoušky popř. kde to bylo?
Anoo, minulý rok v létě jsem měla sraz, neměla jsem moc odběratel, a byl to celkem fail:) bylo nás tam asi 6?:D no málo.. ale i ty pravé fanynky jsem aspoň ráda poznala  :)
9. Jaká videa chceš v budoucnu natočit?

Plánuju natočit vlogy z lyžáku:) Jinak asi chci my night routine:)
10. Poslední otázka směřuje zase k videím, co si myslíš že by si měla na videích, technice apod. vylepšit?

Samozřejmě kvalita videí se dá zlepšovat snad pořád, já to v plánu mám, ale příjde mi že v mím věku (od včera 14 let..) nemá ještě velkou cenu investovat, a myslím si, že videa už tak jsou jako dobrá, samozřejmě se to dá zlepšovat.. Plánuji to:-)) a zlepšit asi moji výslovnost angličtiny:)


No nic.. moc děkuji za rozhovor.. fakt se mi líbil:)) hezké otázky.. . ahooj!

Tímhle chci Meggí pozdravit, a moc jí také poděkovat protože ona je jedinečná! ♥ :) Určitě se na její kanál a sociální sítě podívejte, stojí to za to!!

ČUŠÍK..
Looksbystep

YT kanál: https://www.youtube.com/channel/UCNd8kqf_XOlH82bwDqx9rOw
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Megg%C3%AD%C3%AD-Payne/733086093398010?fref=nf