Rozhovor s LUCY CHANNEL

Ahoj všichni,
Aby těch rozhovorů nebylo málo rozhodla jsem se udělat rozhovou s youtuberkou která není zas tak známa jako třeba TTGL ale její videa se i s těmi nejlepšími dají srovnávat. Jmenuje se Lucy channel. Pokud Lucku neznáte určitě se na její YT kanál jukněte, navštivte určitě i její sociální sítě jako např . Ask.fm, FB stránku, Instagram, snapchat apod.(kontakty budou dole). Tak dost bylo okecávání a jdeme na to!

1. Kdy si začala natáčet, co tě k tomu přivedlo?
Někdy po Vánocích minulého roku:) a přivedla mě k tomu tak z části i Julča :) (July channel).
2. Jaká je tvá oblíbená youtuberka v ČR?
Já jich mám teda vic-Teri Blitzen,TTGL,Makyna016,LooksbySabbi,Jull O'brien a samozřejmě July Channel :--)
3. Kolik odběratel si chtěla mít když si začínala?
Hrozně moc jsem chtěla mít aspoň 100sub. A když jsem toho dosáhla,tak jsem hrozně chtěla mít 500sub.^.^ takže asi takhle nějak:)
4.S jakou youtuberkou (třeba i zahraniční) by ses v budoucnu chtěla setkat?
Tady z Česka bych se chtěla setkat s Anett,Teri Maky a Sabbi ^.~
5. Máš ještě nějaký nesplněný cíl?
Můj nesplněný cíl na YT je mít 10k,což jako silně pochybuji,že někdy dosáhnu:d,ale uvidíme v budoucnu:)
6. Jakou destinaci by jsi chtěla navštívit?
Asi Itálii:)
7. Od kolika let se maluješ?
Tak pravidelně jsem se začala malovat od 7. třídy a to mi bylo 12 :D
8. Setkala ses někdy se svými fanoušky popř. kde to bylo?
Osobně ne,ale pár holek mi třeba napsalo,že mě viděli třeba ve městě,ale styděli se za mnou jít:d
9. Jaká videa chceš v budoucnu natočit?
To se nechte překvapit!:d^^
10. Poslední otázka směřuje zase k videím, co si myslíš že by si měla na videích, technice apod. vylepšit?
Tak chtěla bych asi zlepšit světlo,protože to mi příjde takový divný v těch videích,ale já to moc neovlivním,protože za to může slunce žejo:D:--( a potom,až bych měla třeba víc odběrů tak nejspíš zlepšit kvalitu:)



Tak tohle by bylo všechno z dnešního rozhovoru s Lucy channel, tímto bych chtěla Lucince moc poděkovat za její ochotu a přeju jí ať se jí všechny YT cíle vydaří. Tímto se loučím i
s vámi a u dalšího rozhovoru
AHOJ!!

Looksbystep

KONTAKTY:
FB stránka: https://www.facebook.com/pages/Lucy-Channel/1651205961771697?fref=ts
YT kanál: https://www.youtube.com/channel/UCQ5K80X-Gxf6Uy23dwwoMTw