Rozhovor s LOOKSBY SABBI

Takže ahoj všichni,
já vás vítám u novýho příspěvku a tohle bude dlouhoočekávaný rozhovor s úžasnou youtuberkou LOOKSBY SABBI. Pokud sabču neznáte určitě se na ní koukněte má úžasná videa a teď nově i hodně recenzových videí z různých asijských e-shopů (Sabči youtube kanál budete mít nalinkovaný dole pod příspěvkem). Pokud to ještě nevíte Sabča se rozhodla natáčet i vlogy takže její vlogovací kanál budete mít též nalikovaný dole pod příspěvkem. Tak abych to neokecávala jdeme na to!


1. Kdy si začala natáčet, co tě k tomu přivedlo?
Natáčela jsem už asi ve 12 letech, určitě getthelouk.

2. Jaká je tvá oblíbená youtuberka v ČR?
Teri (Teri Blitzen), Gabča (Gabrielle Hecl), Maky (Makyna016), Anitka (Anitta Ball), Anetka (TheTeenGirlLooks), Míša (stylewithme)

3. Kolik odběratel si chtěla mít když si začínala?
Můj první cíl bylo 100 odběratelů :D

4.S jakou youtuberkou (třeba i zahraniční) by ses v budoucnu chtěla setkat?
Se všemi které jsem napsala ve 2.otázce :D

5. Máš ještě nějaký nesplněný cíl?

10 000 odběratelů je můj velký cíl.

6. Jakou destinaci by jsi chtěla navštívit?
Hmmm, těch je tolik ! chtěla bych určitě na Malorcu, nebo někam do Řecka a tak :)

7. Od kolika let se maluješ?
Asi od 12 a půl a to jen řasenku, korektor a tak si dávám asi až od 13 a půl.

8. Setkala ses někdy se svými fanoušky popř. kde to bylo?
Ano , ale to jsem měla asi jen 4 000 odběratelů , a bylo to v Brně. :D

9. Jaká videa chceš v budoucnu natočit?
Nechte se překvapit! :D

10. Poslední otázka směřuje zase k videím, co si myslíš že by si měla na videích, technice apod. vylepšit?
Točit za denního světla (nebo si koupit světla) a v technice dál nevím , podle mě zas tak hrozná kvalita to není. :)


Tak tohle byl celý rozhovor s úžasnou youtuberkou LOOKSBY SABBI, já jí tímto zdravím a moc jí děkuju že pro můj blog tento rozhovor poskytla. Celkově doufám že se vám tento příspěvek líbil.


Kontakty:

youtube kanál: https://www.youtube.com/channel/UCLx5d8d27nOeCq1gCHytQ3Q
vlogový kanál : https://www.youtube.com/channel/UC3WvN6B-7gkf9Jqe_r5m6yA/feed