Recenze: Avonlady Jari

Ahoj,
vítám vás u nového příspěvku a toto je recenze na produkty od Avonu, které prodává jedna slečna na FB a jmenuje se Avonlady Jari.

1. Duo očních stínů (odtín: blue wattage)

Nejdříve vám něco povím o těchto očních stínech. Já konkrétně mám odstín co je na obrázku, tedy 12815 neboli blue wattage. Velké plusy má odemně díky tomu, že je to pěkně zabalené a uspořádané, to vše ano. Stejně tak fajnový je aplikátor který je oboustranný a z každé strany jinak velikostně, což je velká výhoda. Taky mě aplikátor překvapil tím, že je hodně kvalitní, netrhá se a nepadají z něho takové ty černé cucky, které máte pak věčně na víčku když nanášíte stíny. Další plus je to že oproti štětci nanese tento houbičkový aplikátorek daleko větší množství stínů, mají větší pygmentaci. Ale velké, velké mínus těchto stínů je pygmentace, např. vůbec se to nedá srovnat se Sleekem, naopak mi příjde že kvalita stínů odpovídá takovým těm dětským třeba Barbie, které nosí holčičky ze školky jen tak pro zábávu a připadají si jako princezny. Ale můžete to napravit tím že pod ně vložíte nějaký hodně pygmentovaný stín nejlép krémový třeba color tattoo :) jinak stíny hodnotím tak na 50%, takže průměr. Ale na druhou stranu, co byste za 119Kč chtěli, že ano. :)

2. Prodlužující řasenka COLORTREND

Jako druhý a poslední výrobek vám představím tuto řasenku od Avonu, colortrendu. Podle popisu výrobce má být prodlužovací, což naprosto splňuje. Je opravdu úžasná, pokud ji používáte poprvé prodlouží řasy pouze málo až skoro nijak ale po delším používání je to na řasech hodně vidět. Dá se kombinovat i třeba s jiými řasenkami, já jsem například zkoušela kombinaci s řasenkou od essence, myslím že se jmenovala get big lashes mebo big lashes, teď nevím a mám tu voděodolnou :D Musím říct že řasenka má pěkné balení a úžasný účinek a dá se srovnávat s drahými řasenkami. Jen jediná nevýhoda je, že trošku slepuje ale jenom malilinkato, to je na této řasence pouze drobnost :) Hodnotím ji tak na 95%, ale s cenou 129Kč, užasné :)

Ještě jednou moc děkuji že mi tato spolupráce byla poskytnuta, a tímto slečnu zdravím, jinak její FB máte dole:)'

ČUSÍK
Looksbystep♥

Avonlady Jari: https://www.facebook.com/pages/Avonlady-Jari/1556736624615453?sk=timeline&ref=page_internal