Nejlepší sladkosti aneb Naminy.cz

Ahoj všichni,
Vítám vás u dnešního příspěvku, který se bude věnovat zásilce z eshopu Naminy.cz . Kdo by nevěděl, co je Naminy.cz, tak se vlastně jedná o eshop, který se zabývá prodejem zahraničních sladkostí. Já jsem dostala tu možnost si nějaké vybrat a tak jsem neváhala, protože tento eshop mě velice zaujal. Co musím povzdvyhnout je rychlá komunikace a balné. Opravdu bylo zboží perfektně zabaleno. Sice se jedná jen o sladkosti a věřím, že spousta eshopů by se na to takzvaně "vyflákla", ale tady nenechali opravdu nic v náhodě a vše bylo perfektně zabaleno. Každá, ač malá věc, byla uložena do bublinkové fólie a celé krabice byla do půlky vyplněna polystyrenovými výplněmi. Ale dost bylo okecávání a jdeme na produkty, které jsem si vybrala:

1. Haribo Fresones
Haribo Fresones 100gTady tyto Hariba mám nesmírně ráda, ale bohužel jsem je v klasickém obchodě nikde nemohla sehnat a když jsem je spatřila tady, šly okamžitě, bez váhání do košíku. Jsou to takové větší tužší gumové bombony s příchutí jahod. jsou opravdu výborné a za tu cenu, 16Kč, jsou opravdu nepřekonatelné.

2. Maitre Truffout - Fancy Truffles s čokoládou a oříšky 100g
Maitre Truffout - Fancy Truffles s čokoládou a oříšky 100gAbych pravdu řekla, tyto bombony jsem ještě nezkoušela, ale od této značky jsem jedla hodně podobné a dopadly na jedničku. Myslím si, že jsou dobré jen tak večer k televizi, ale i jako dárek se rozhodně neztratí. :) Jinak ohledně ceny, stojí 45Kč.

3. Maitre Truffout - Gold Truffel - Ořechové a Mléčné 200g
Maitre Truffout - Gold Truffel - Ořechové 200gMaitre Truffout - Gold Truffel - Mléčné 200gTyto bombony jsou od výrobce těch předešlých a jsou opravdu vynikající. Oboje dvoje jsou téměř totožné, akorát ty zelené jsou oříškové a naopak modré jsou mléčné. Jedná se o takovou menší bomboniéru, která obsahuje mnoho malých bombonů. Každý je na povrchu obalen kakaem a ve vnitř plněn výborným tekutým krémem, který je vždy něčím dochucen. A to podle toho, které balení si zrovna koupíte. Cena je podle mého také přijatelná, stojí 56Kč.

4. Wonka Double Dipped Nerds lemonade wild cherry, apple watermelon 46.7g
Wonka Double Dipped Nerds lemonade wild cherry, apple watermelon 46.7gMyslím, že tohle nemá cenu moc komentovat. Každý proslavené Nerds bombony od firmy Wonka určitě zná. Tyto jsou ale zajímavé tím, že obsahují 4 příchutě v jedné krabice a to konkrétně citron, třešeň, jablko a meloun a jsou naprosto výtečné, já je osobně snědla hned za jeden den :) a stojí 37Kč.

5. Wonka Peach & Wildberry Nerds 46.7g
Wonka Peach & Wildberry Nerds 46.7gDalčí, které jsem vyzkoušela jsou tyto a ty jak jinak také nemají chybu. Jsou příchutě borůvky a broskve a tyto chutě se v ústech nádherně prolínají, opravdu :) Každý milovník kyselích bombonů si právě v těchto určitě zalíbení najde a stojí taktéž 37Kč jako ty předchozí.

6. Wonka Everlasting Gobstopper 141,7g

Na tyto bombony jsem zde náhodou narazila a tak jsem si řekla, že je vyzkouším. Jsou to velké kulaté bombony různých barev a příchutí. Mě osobně asi nejvíce chutnají ty tmavě modro-fialové asi s příchutí borůvky:) Tyto bombony nejsou tak kyselé jako klasické nerds, takže i pro "slaďáky" se tu něco našlo a stojí, myslím 72Kč.

7. Wonka Runts 141,7g
Ano, ano, další Wonka bombony, ale proč ne. Tyto jsou zase o trošičku jiné a od ostatních rozdílné. jak můžete na obrázku vidět, jsou totiž ve tvaru ovoce. Nachází se zde například příchutě: zelené jablko, pomeranč, jahoda, banán a hrozen. Opět jak jinak, zase mně moc chutnají a já jim nemám co vytknout. A tuším, že stály také 72Kč.

8. More sušenky s Vanilkovým krémem 45g
More sušenky s Vanilkovým krémem 45gOpět se budu muset pžiznat, ale ještě jsem nestlihla tyto "sůšy" ochutnat, protože tohle všechno ochutnat, to bych byla z těch dobrot zachvíli sto kilová koule. Ale podle obalu to vypadá, že to budou sušenky na bázi sušenek oreo a ve vnitř budou jak jinak slepované vanilkovým krémem. Za tu cenu 5,5Kč, za kterou je prodávána na eshopu, jsem opravdu zvědavá, co z ní vyleze a jak bude chutnat. :)

Tak to by bylo vše, já doufám že se vám dnšení příspěvěk líbil, inspiroval vás a vy už určitě rychle pospícháte na eshop Naminy.cz a položky už létají do košíku:)

Mějte se krásně
Looksbystep♥