Doplňky z levná dámská móda

Ahoj všichni,
vítám vás u nového příspěvku a dnešní příspěvek bude o věcích které jsem dostala od eshopu levná dámská móda. Původně o byla FB stránka s prodejem, nyní je hotový i eshop, ale já pro pohodlnější komunikaci používám tu formu FB. Na netu je najdete normálně jako levnadamskamoda.cz a na facebooku pod stejným jménem. Určitě je podpořte like, mají 10,999, tak ať dosáhnou už těch vysněných 11.tis. a navíc vám potom už neujde ani jedna novinka. Ale přesuneme se k věcím které jsem si objednala já. První z věcí je úžek ve zlaté barvasný prstýně ve stylu písmene V: (omlouvám se za otočenou fotku)..

Prstýnek se mi moc zalíbil, není žádný extravagantní, ale i přesto dokáže pěkně doladit a oživit outfit :) Barva není rose gold, jako se na obrázku může zdát, je to jen chyba světla, ve skutečnosti je zlatý. Omlouvám se ale cenu produktu si nejsem jistá ale bude se pohybovat okolo 50-70Kč si myslím, ale za to neručím. Každopádně je prstýnek moc krásný, akorát je to "onesize", žádné S,M,L, což u prstýnků také bývá. Ale já mám prsty tlustší a na prsteníček to zvládnu, takže s tímto bych se neobávala. Navíc je hodně podobný tomu od VS, což může být také matoucí, ale originál to není. :)

Další druhou a pro tento den poslední věcí jsou náušnice: (opět se omlouvám za fotku, přístě už to vychytám)..
 Tyto náušnice jsou podle mého názoru hodně populární a já si myslím, že se není co divit. Jsou opravdu krásné, a pro lidi jako jsem já, kteří nemají druhou dírku v uchu a přáli by si ji, tak je toto druhá varinta. V uchu to vypadá moc hezky akorát záleží na tom jaké máte ucho, na každém to nemusí sedět. :( Já jsem každopádně měla štěstí a náušnice mi padnou jako ulité :) Moc se mi líbí design těchto náušnic a myslím, že je to krásný nápad:)

Ještě jednou chci moc poděkovat slečně ze stránky Levná dámská móda, a vy neváhejte a nakupujte!!

Krasný zbytek dne všem♥
Looksbystep