Beauty novinky!♥

Ahoj všichni,
dnešní příspěvek se bude věnovat opět kosmetice a konkrétně novinkám, které se na trhu objevily. Všechny produkty, které v dnešním příspěvku zmíním budete moci naleznout na eshopu dekorativka.cz, který se zabývá právě prodejem kosmetiky, ale to jak pečující, tak dekorativní. :) Dnes vám představím několik značek a od každé nějaký produkt, který je momentální novinkou a svým způsobem mě zaujal. Myslím si, že tomu určitě rozumíte a proto to nemusím prodlužovat a jdeme na to.

1. Colourpop
COLOURPOP - Stíny Supershock DGAF
Nevím, jak vy, ale pro mě je tato značka úplnou novinkou. Musím se přiznat, že jsem o ní ještě neslyšela, ale podle toho, co jsem četla je to kvalitní americká značka. Jak můžete vidět, tak jako produkt jsem vybrala oční stíny z řady Supershock, konkrétně tyto jsou v krásném bronzovém odstínu, který nese název Dgaf. Řada Supershock vyniká úžasnou pigmentací a velikou škálou dostupných odstínů. Já jsem vybrala pouze jeden z nich, který můžete na eshopu sehnat za krásných 259Kč.

2. The Balm

Další značkou je The Balm, která je určitě o mnoho známější než ta předešlá. Tato zbrusu nová paletka se jmenuje Meet Matt(e) Trimony a obsahuje nádherných matných 9 stínů. Výhodou této paletky je, že obsahuje jak teplejší, tak studenější odstíny, tudíž si v ní každý vybere to své:) Proč si tuto paletku zamilujete?♥ To asi proto, že se hodí jak na denní neutrální líčení, tak na nějaké výraznější večerní. Cena této paletky je 990Kč, avšak za kvalitu se vyplatí zainvestovat. :)

3. MILANI
MILANI- Výživný olejíček na rty PROTECTING POMEGRANATE
Dnešní poslední značkou, kterou vám představím bude MILANI. Mě opravdu zaujal produkt, který vidíte na obrázku. Asi si říkáte: "Co to proboha je?" a mohu vás ujistit, to byla taktéž moje prvotní reakce. Jedná se o výživný a ochranný olejíček na rty s výtažkem z granátového jablka. Myslím si, že to za zkoušku určitě stojí. Pokud byste měli zájem vyzkoušet tento zajímavý produkt naleznete ho, jako všechny předešlé produkty, na eshopu www.dekorativka.cz za cenu 199Kč.

Pro dnešní den by to bylo vše, já doufám, že se Vám příspěvek líbil. Byla bych ráda, kdybyste mi zanechali v komentářích nějakou zpětnou vazbu a popřípadě napsali, pokud jste již nějaký z těchto produktů měli v rukách♥.

Krásný den bez nervů
Looksbystep