#1 To co jste (možná) něvěděli.

Ahoj,
Tenhle příspěvek bude dá se říct ze sekce faktů o mě a konkrétně jich bude 5. Vlastně vám tady napíšu 5 věcí které mám ráda. Nebude to jako takový to miluju zmrzlinu atd. Bude to spíše takové ty zajímavější věci. TAK JDEME NA TO!

5 věcí které miluju:

1.věc : To co jste možná nevěděli je to že miluju Barbie filmy. Ano, už mi bude 14 let a miluju Barbie filmy, řikáte si že jsem blázen ale je to tak a nejvíc Dvanáct tančících princezen. Jo, je to divný, je to spíš taková úchylka ale já je fakt miluju.

2.věc : Tohle už jste možná věděly že naprosto zbožňuju okatý plyšáky. Prostě oni jsou tak roztomilí že to dál fakt nejde.

3.věc : Možná jste taky věděli, spíš určitě věděly pokud sledujete můj blog, že naprosto miluju soby.

4.věc : Tohle je věc kterou jste nevěděli a to ta že ujíždím na vanilkové tyčince Pribináček. Je to tak "pramen zdraví z posázaví" jako jogurt normálně nejim ale ta čokoláda a v tom ten pribináček to je neodolatelný. Hmm....

5.věc : Naprosto miluju těstoviny se sýrovou omáčkou. prostě pro mě neni fakt nic lepšího, ani svíčková.

Looksbystep