#1 levné nákupy se Step (rty)

Ahoj,
Dnes tu pro vás mám nový článek a to z nové sekce "levné nákupy se Step". Rozhodla jsem se že každý díl bude zaměřený na nějakou část obličeje a dnes to budou rty. Takže jak jsem zmiňovala připravila jsem si pro vás 3 produkty na rty z 3 různých eshopů. :) Jdeme na to!

RTĚNKA
Pokud nejste zrovna milovníci lesků na rty a podobných tekutých přípravků na rty můžete zvolit trošku jinou kategorii a to jsou rtěnky do dnešního dílu nákupů se Step, vám chci ukázat tuto nádhernou a zároveň levnou rtěnku od MUA v nádherné světlounce růžové barvičce:

Cena: 55Kč
Výrobce: MUA
E-shop: www.zuzizuzanashop.cz

BALZÁM NA RTY
Pokud chceme mít rty krásně hydratované a nepopraskané musíme používat i balzám na rty. Do dnešního dílu jsem si pro vás připravila balzám od značky W7. tento balzámek je hodně podobný tomu od EOSu, akorád cena a rozmanitost příchutí se liší. EOS stojí něco okolo 150-200Kč zatímco tento balzámek seženete do 100Kč. V EOSu je spoustu různých příchutí zatímco tady u toho jsou myslím pouze tři malina, třešeň a jahoda (viz. tento obrázek):

Cena: 69Kč
Výrobce: W7
E-shop: www.galaxieprani.cz

LESKY NA RTY
A máme tu poslední kategorii a to jsou lesky na rty. Já osobně lesky moc nemusím protože nemám ráda ten pocit když mám něco tekutého na tech, raději volím rtěnku, ale je spoustu lidí kteří se chovají naopak a spíše jim vyhovují lesky. Pro vás jsem vybrala jeden v takové nádherně fialové barvě, je spíše pro ty kteří se nebojí se nalíčit a vyrazit do ulic s něčím odvážnějším, pro ty kteří raději obyčejné, denní líčení jsou na eshopu velká škála jinších odstínů.(viz. obrázek, ta fialová barvička je znázorněna úplně vpravo). A jak můžete taky vypozorovat sice jsou to lesky trošililinku dražší ale mají nádhernou pygmentaci.

Cena: 129Kč
Výrobce: Makeup Revolution
E-shop: www.dekorativka.cz

Doufám že se vám tento článek líbil a u dalšího dílu
Bye!!!
LOOKSBYSTEP


Zdroje: www.zuzizuzanashop.cz, www.dekorativka.cz, www.galaxieprani.cz, MUA, Makeup Revolution, W7