#1 Co vás čeká, a co vás (doufám) nemine.

Ahoj,
Dnes to bude zas ta nepopulární Informačka o tom co vás čekat bude a doufám že vás to nemine. Připravila jsem si dopředu pouze 5 takových TOP příspěvků které by měli vyjít. Tento týden tady od neděle do neděle nebudu, takže se vám ozvu až začátkem února. A jdeme asi na to!!

1. recenze z eshopu www.bizuterie-andre.cz
Nechci nějak předbíhat ale tato recenze by se nakonec měla konat a to v nejbližší době, tedy začátkem února, protože jsem dostala možnost vybírat si každý měsíc produkty v hodnotě 100Kč, takže se máte na co těšit. Jinak tento eshop je naprosto suprový a komunikace snad ještě lepší.

2. recenze z eshopu www.dekorativka.cz
A aby recenzí nebylo málo budu tu mít s největší pravděpodobností ještě jednu, která pokud vyjde tak až asi koncem února, začátkem března.

3. #2 Pro šikovné ruce
Tento článek jsem si vlastně tak vymyslela a je to vlastně takové DIY. To vyjde zase v nejbližší době já si myslím že tak v tom rozmezí od 2. do 6. února. :)

4. TAGY
Tagů se v únoru vystřídá hodně já počítám tak se 2 každý měsíc. Takže i v únoru se máte na co těšit.

5. #1 Pro shopaholiky jako stvořené
Na tento příspěvek se rovněž můžete těšit v nejbližší době.

LOOKSBYSTEP