#1 Ask Step

Ahoj všichni,
Já vás po delší době vítám u nového příspěvku, a tohle bude Ask Step #1. Tento nový formát jsem začala vydávat proto, protože mi na můj ask.fm chodilo dost otázek a jelikož na asku jsem jednou za sto let rozhodla jsem se otázky todpovědět veřejně abyste se odpovědi někdy dočkali a nemuseli jste se znovu ptát, protože máte stejně 40% šanci že vám odepíšu :) Jdeme na to!!

1.Usnula jsi někdy ve škole?
Abych pravdu řekla, tohle se mi ještě nikdy nestalo. Vím že spoustu lidí říká že usíná skoro každý den, ale musím (zaklepat), že mě se to ještě nikdy nestalo. Ale jsou i dny kde k tomu chybí málo :DDD

2. Jaká vůně ti připomíná dětství?
Tyjo, hned jako první mě napadla vůně takového toho olejíčku s tou kočkou :D, ale taky je to určitě pěna do koupele :)

3. Jak často posloucháš rádio? Jaká je tvá oblíbená rozhlasová stanice?
 
Abych pravdu řekla, já moc rádio neposlouchám, jen občas o víkendech v obýváku :D, více sleduji videa ale když už tak Kiss Jižní čechy nebo Radiožurnál :)

4.
Co myslíš, že si lidé myslí o tobě?
Tohle je pro každého člověka těžká otázka :( !!! No já to nedokážu říct, každý má jiný názor. Ale myslím si že si o mě myslí že se nebojím prosadit svůj názor, jdu si za svým cílem. Ale úplně do hlavy jim nevidím, a je i mnoho lidí kteří se dokáží tak přetvařovat že to vážně nepoznáš :((

5. Jaká je tvá oblíbená módní značka?
No, abych pravdu řekla, já moc ty značky nesleduji spíš ty obchody. Ale v New Yorkeru mají značku Amisu a FishBone sisters to jsou moje oblíbené značky, také k nim patří třeba značky z HM, Tally Weijl apod. :)

6. Kdyby se dalo štěstí nakreslit, jak by vypadalo?
No, mě jako první napadl čtyřlístek, to je takový symbol. Ale hned potom mě napadli takový ti skřítci jak jsou na sv. Patrika, jak se kloužou po duze :DD Je na to i hra Leps World 1,2,3 :DD


7. Jakou voňavku ráda používáš?
Ráda používám voňávku od Avonu a jmenuje se Summer White! :)

8.
Jsi lepší vypravěč nebo posluchač?
Já si o sobě myslím že mi docela vyprávění jde, ale když poslouchám nemusím skoro nic dělat! :DDD

Tak tohle by bylo všechno!!

LOOKSBYSTEP